משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
מסיר איפור לעיניים טבעי

מסיר איפור לעיניים טבעי

  • טיפוח טבעי לפנים

    מסיר איפור טבעי

    45.00 הוספה לסל

מסיר איפור לעיניים טבעי

בכל הנוגע לתכשירים המיועדים לאזור העיניים, בין אם אלה תכשירים טיפוליים או רפואיים ובין אם אלה תכשירי ניקוי, או איפור, יש משמעות גדולה פי כמה וכמה לשימוש במוצרים העשויים מחומרי גלם משובחים ובריאים, שאינם אגרסיביים ואינם מעוררים גירויים בעין עצמה, בעפעפיים או בעור העוטף אותם.

העיניים שלנו הן איבר רגיש והעור המקיף אותן מאד דק ועדין ולכן נוטה להיות חשוף יותר למזיקים סביבתיים ואף לספוג ביתר קלות חומרים שמיושמים עליו.

מסיר איפור עיניים סטנדרטי, שמיוצר מחומרי גלם מלאכותיים ותעשייתיים עלול להסב נזק לרקמות העדינות של העין, גם כשהוא מגיע ארוז ומשווק היטב ועם תג מחיר גבוה להפליא, בחסותו של מותג קוסמטיקה בעל מוניטין.

החלופה הטבעית והבריאה היא בחירה במסיר איפור עיניים טבעי, שנרקח בעבודת יד ומכיל שמנים צמחיים וויטמינים המנקים היטב את העור, מיטיבים עמו ומזינים אותו, מבלי לפגוע במאזן השומנים ובפלורה הטבעית שלו.

כל תכשירי הטיפוח לפנים ולעיניים של מורן שורצברד, נרקחים ידנית בעבודה נקייה וקפדנית, מחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, שכולם על טהרת הטבע.

כל המוצרים נטולי כימיקלים וחומרים סינטטיים מזיקים וכולם פרי פיתוח המבוסס על ידע וניסיון ארוכי שנים ומכילים אחוז גבוה של חומרים פעילים ויעילים אשר עושים את העבודה מבלי להסב נזק לעור.

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?