משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
סדנת יום הולדת לבנות

סדנת יום הולדת לבנות

סדנאות לימי הולדת לבנות מעולם הרוקחות והקוסמטיקה הטבעית

שוב מגיע יום ההולדת ויחד אתו הניסיון למצוא רעיון יצירתי, חדש ומהנה שייתן את הטון ויוסיף את הצבע לחגיגה עם החברות והמשפחה.

מסתבר, שלא כל כך פשוט למצוא את הרעיון האחד והמיוחד הזה, בעיקר אחרי שכבר מיצינו את כל ההפעלות עם הליצנים והקוסמים, את פינות הליטוף, את קליעת הצמות, או ציורי הפנים ואת כל משחקי החברה הרגילים.

ובכלל, אם אפשר, אז רצוי גם למצוא פעילות שיוצקת קצת יותר משמעות ועוטפת בתוכה גם ערך מוסף, שכל אחת מהחוגגות תיקח אתה הלאה. אפשר בהחלט לנצל את חגיגת יום ההולדת להבאת תוכן משמעותי ולהעברת מסרים וערכים שחשוב לנו להעביר לחוגגות.

סדנאות לבנות לימי הולדת הן בחירה נהדרת, שעונה בדיוק על כל הצרכים הללו: הן הופכות את כל החוגגות לשותפות פעילות בחגיגה, מאפשרות לכל אחת מהן לעשות וליצור במו ידיהן ולא להישאר רק צופות פאסיביות ומתבוננות מהצד. כבונוס נוסף, הן גם מדרבנות ליצירת חיבור בין כולן ומקנות בסיס למכנה משותף, שיוכל להמשיך ולחבר ביניהן גם אחרי שהחגיגה תיגמר וכולן יתפזרו לבתיהן.

בתוך העולם המגוון של סדנאות יום הולדת לבנות, סדנת יום הולדת בנושא רוקחות וקוסמטיקה טבעית היא בחירה מנצחת, שמבטיחה פעילות חווייתית ומעשירה:

היא כיפית ומרתקת, אין ילדה שלא מתחברת אליה או נשארת בחוץ והיא מעבירה מסר חשוב של אימוץ שגרות טיפוח שמשתלבות במסגרת הרחבה יותר של אורח חיים בריא.

מעבר לכך, הרבה משתתפות מספרות שנשבו בקסם והפכו את הרקיחה העצמית של מוצרים קוסמטיים בעבודת יד לתחביב של ממש.

למה לבחור דווקא סדנת יום הולדת לבנות מעולם הרוקחות טבעית?

כולנו נחשפים לעולם ההיגיינה והטיפוח כבר מגיל אפס, כשאמא רוחצת אותנו באמבט ומעסה את גופנו בתחליב או בשמן תינוקות. אצל בנות במיוחד, העניין בתחום הקוסמטיקה והטיפוח מתחיל כבר מגיל מאד צעיר. זה מתחיל מצפייה בטקסי הטיפוח והאיפור של אמא מול המראה ומתפתח בהמשך לחשיפה לזרם המידע ששוטף אליהן מהרשתות החברתיות ומהחברות ומותגי הקוסמטיקה התעשייתיים, שמשקיעים הון עתק בפרסום ובשיווק של מוצריהן.

זוהי בדיוק נקודת הזמן הטובה ביותר לאזן את המסרים שמועברים על ידי בעלי האינטרסים ולהציג בפניהן אפשרויות נוספות, בריאות הרבה יותר, של מוצרים נטולי כימיקלים וחומרים מלאכותיים ומזיקים.

חינוך לשגרת טיפוח בריאה חשוב לא פחות מחינוך לתזונה בריאה ומאוזנת ולהפחתת השימוש בחומרים המעובדים של העולם המתועש, ואם אפשר להנחיל אותו בצורה קלילה ומהנה, אז כל הצדדים יוצאים מנצחים.

הרוקחות הטבעית מבוססת על רכיבים בריאים ועל טכניקות עבודה פשוטות, שכל אחת יכולה ליישם וניתן ליצור באמצעותה כל מוצר קוסמטי בהתאמה אישית לצרכי המשתמשת.

כסדנת יום הולדת היא מאפשרת לחוגגות ליהנות מכל העולמות:

  • היא מתאימה לכל הגילאים ותתאים מאד גם לקבוצה מעורבת של חברות, אחיות גדולות או קטנות, דודות, אימהות וסבתות.
  • היא משלבת כיף גדול של יצירה ועשייה עם למידה של תחום חשוב, מסקרן ומרתק.
  • היא חווייתית ומפעילה את כל המשתתפות – כל אחת בקצב שלה ולפי בחירתה.
  • החומרים בהם משתמשים בסדנה הם ריחניים, צבעוניים, בעלי מרקמים שונים ופועלים על כל החושים.
  • התוצר הסופי נותן המון סיפוק, כשכל אחת מתנסה בהפיכת חומרי גלם למוצר ממשי, ארוז באריזה מעוטרת בתווית צבעונית בעבודת יד, אותו היא לוקחת הביתה ויכולה ליהנות ממנו ולהמשיך ליצור אותו לבד שוב ושוב.

סדנאות יום הולדת קסומות ומעשירות של “מורן קוסמטיקה טבעית”

שמי מורן שורצברד ולאחר שנים רבות לאורכן למדתי את תחום הרוקחות הטבעית, הקמתי את הסטודיו שלי בחיפה. מהרגע שבו התוודעתי לעולם המופלא הזה בפעם הראשונה, לא חזרתי יותר להשתמש במוצרים התעשייתיים.

זה התחיל מרקיחה עצמית של מוצרי קוסמטיקה טבעיים לשימוש ביתי שלי ושל בני משפחתי והמשיך להתמקצעות והעמקת הידע שלי בתחום, שהביאו אותי לרקוח עוד ועוד מוצרים.

היום, אני יודעת מעבר לכל ספק איזו השפעה מיטיבה יש למוצרים הטבעיים ועד כמה הם יעילים לא פחות ואפילו יותר מהמקבילות הכימיות והמלאכותיות שלהם. אני מאמינה שחשוב להעביר את אוצר הידע הזה הלאה ולכן, פיתחתי קורסים וסדנאות שמותאמים לכל אחת בכל גיל.

תוכלו להזמין כל אחת מהסדנאות שלי לכל מקום שתבחרו בו בכל הארץ, או לארח סדנה כזו בין כתלי הסטודיו שלי בחיפה. סדנאות יום ההולדת אורכות בין שעה וחצי לשעתיים, לפי סיכום מראש.

אם החלטתם להשקיע בפעילות יום הולדת מיוחדת ומשמעותית, דברו איתי ואני כבר אדאג לכל השאר.

צרו קשר:

בטלפון:  052-451-4360

באימייל: info@moranatural.co.il

באמצעות מילוי פרטים בעמוד “צור קשר” כאן באתר

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?