משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
קרם פנים אנטי אייג'ינג

קרם פנים אנטי אייג’ינג

קרם פנים אנטי אייג’ינג טבעי

תכשירי אנטי אייג’ינג טובים, מתמקדים בשלוש פעולות עיקריות:

  • הזנה של העור בוויטמינים, מינרלים וחומרים חיוניים.
  • האטת תהליכי הזדקנותויצירת קמטוטים ושמירה על גמישות ואלסטיות של העור.
  • הענקת לחות חיונית לעור – בעיקר ככל שהוא נוטה להתבגר ולהתייבש.

אחד הרכיבים האופייניים לתכשירי אנטי אייג’ינג לפנים, הוא החומצה ההיאלורונית, שהיא חומצה שהגוף מייצר באופן טבעי אך הייצור הטבעי בגופנו הולך ופוחת עם השנים ועם התבגרותנו. לחומצה זו יש תפקיד מפתח בשמירה על המראה המלא, החיוני והצעיר של עורנו. בעשור האחרון חלה פריצת דרך של ממש בהחדרת החומצה לשוק הקוסמטיקה, במיוחד לקוסמטיקה הטבעית.

קרם אנטי אייג’ינג טבעי מהווה תחליף משמעותי לקרמים תעשייתיים המכילים רשימה ארוכה של חומרים מלאכותיים וכימיקלים, שחלקם יכול לגרום נזק ולא תועלת לעור הפנים. האופציה הטבעית מאפשרת ליהנות מחומרי גלם איכותיים טבעיים שהשפעתם החיובית על העור גדול בהרבה.

הקרם הטבעי מכיל שילוב מנצח של שמנים צמחיים שופעי חומרי הזנה ונוגדי חמצון עוצמתיים מהאיכות הגבוהה ביותר, יחד עם חומצה היאלורונית, המבטיחה שמירה על רמת לחות גבוהה בעור.

הקרם שלנו מכיל תערובת שמנים אנטי אייג’ינג איכותיים בריכוז גבוה : רימונים, רוז היפ ושיבולת שועל. שמנים אלה עשירים בוויטמינים, ערכים תזונתיים ונוגדי חמצון, מגבירים את גמישות העור ומאטים תהליכי הזדקנות. כמו כן, הקרם עשיר בחומצה היאלרונית המשפרת את מראה העור, מפחיתה קמטוטים ומעניקה לעור לחות וגמישות.

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?