משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
שפתון ליובש מומלץ

שפתון ליובש מומלץ

  • טיפוח טבעי לפנים

    שפתון לחות טבעי

    18.00 הוספה לסל

יובש בשפתיים – טיפול טבעי – שפתון ליובש מומלץ

שפתון ליובש בשפתיים, מוצר פשוט שיש כמעט בכל בית ונמצא בתיק של כל ילדה צעירה, מתבגרת, או אישה.

רובנו לא מקדישים לו יותר מדי מחשבה (אם בכלל) וברוב המקרים, בוחרים אותו לפי הצבע, הריח, או העיצוב של האריזה, כי מה כבר יש בו? קצת וזלין עם ריח טוב בצבע צהוב או אדום?

אוקי, אז בואו נעשה כאן סדר.

שפתון ליובש, בדיוק כמו כל מוצר קוסמטי או מוצר טיפוח אחר, עשוי מרכיבים שונים שמקנים לו את האפקט הטיפולי, המרקם, מידת המוצקות, הריח והצבע הרצויים. את כל המאפיינים האלה ניתן להשיג בהרבה יותר מדרך אחת.

אפשר לחשוב על זה כמו על הכנה של עוגת שוקולד. ניתן להכין אותה באלף דרכים שונות: עם ביצים או טבעונית, עם חמאה או עם מרגרינה, עם או ללא אפייה, חלבית או פרווה, עם תפוזים, עם אגוזים, עם קוקוס, או עם סוכריות צבעוניות מלמעלה, ועדיין כולנו נכנה אותה “עוגת שוקולד”, צבעה יהיה גוון כזה או אחר של חום, והטעם הדומיננטי שלה תמיד יהיה מתוק.

אבל כל עוגה כזאת היא בעלת ערך קלורי שונה, ערך תזונתי שונה, טעם אחר ואם נעבור לרגע לרמת המאקרו – גם בעלת מידה משתנה של השלכות סביבתיות ואקולוגיות.

מעבר לכך, יש עוגות שוקולד מסובכות, עם המון שלבי הכנה, שדורשות רשימת מרכיבים ארוכה ויקרה, וכאלו פשוטות וקלות להכנה עם חמישה רכיבים, שלא בהכרח יוצאות פחות טעימות והרבה פעמים הן בריאות יותר, כי לא מוסיפים להן חומרים מעובדים שנועדו להקנות להן צורה וצבע יוצאי דופן (צבעי מאכל, בצק סוכר, ג’לטין, אבקות פודינג תעשייתיותו”חברים” אחרים).

זוהי צורת החשיבה שכדאי לאמץ כשניגשים לבחור מוצרי טיפוח, היגיינה ואיפור.

אם מסתכלים על רשימת הרכיבים של מוצר מסחרי, אפילו כשמדובר רק בשפתון לחות, לפעמים נדהמים לגלות עד כמה היא ארוכה. הנה דוגמא לשלושה רכיבים נפוצים מאד במוצרי לחות לשפתיים של מותגים תעשייתיים:

  • Polydecene– פולימר סינטטי שמקנה למוצר מרקם תחליבי, נוח למריחה.
  • פראפין– תרכובת אורגאנית שהיא תוצר לוואי של נפט.
  • Petrolatum– מה שרובנו מכירים כ”ווזלין”. חומר שנועד לסכך ולאגור לחות, אף הוא תוצר לוואי של תעשיית הנפט. כשהוא אינו מסונן ומטוהר ברמה הגבוהה ביותר, הוא מכיל רעלים כימיים שונים.

רכיבים אלה, ברוב המקרים, תופסים בנפחםאת חלק הארי של תכשירים מסחריים לשפתיים ואליהם מתווספים עוד חומרים סינטטיים וכימיים רבים אחרים שמטרתם להקנות צבע, ריח, ולשמר את המוצר למשך זמן ארוך. בכל אלה משולבות לפעמים, גם כמויות מזעריות של רכיבים ניטרליים, או בריאים יותר.

שפתון ליובש טבעי– האלטרנטיבה הבריאה והיעילה

מוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים הם מוצרים שעשויים אך ורק מחומרים שמגיעים מן הטבע וברוב המקרים,משמנים אתריים טהורים, ויטמינים ושמנים צמחיים, מלבד שעוות דבורים שמקורה בתוצר מן החי וגם לה ניתן למצוא תחליפים מן הצומח למי שמעוניין במוצר טבעוני.

המוצרים הטבעיים הם נטולי חומרים כימיים ורעלים לחלוטין ומדברים בשפתו של הגוף, מיטיבים עמו ולא מסבים לו נזק.

שפתון מסחרי אמנם יספק את תחושת ההקלה והסיכוך המבוקשות אך בטווח הארוך, החומרים הרעילים שבו יזיקו לעור השפתיים, יחלישו את ההגנה הטבעית שלו ויגרמו לו להיות רגיש יותר ליובש ולנזקים אחרים.

לעומת זאת, שפתון טבעי ליובש יזין, ירכך, יסכך וילחלח תוך שיקום של העור הפגוע וחיזוקו.

מורן קוסמטיקה טבעית – שפתון טבעי ועוד הרבה דברים טובים

שמי מורן שורצבורד ואת עולם הרוקחות הטבעית גיליתי במקרה, בזמןשעסקתי בתחום ההדרכה והייעוץ הארגוני.

גיליתי והתאהבתי! מרגע שהבנתי עד כמה חשוב לזנוח את המוצרים התעשייתיים ועד כמה פשוט ומספק ליצור מוצרים טבעיים, לא הסתכלתי יותר לאחור.

התחלתי ליצור מוצרי טיפוח והיגיינה טבעיים לי ולבני משפחתי תוך כדי המשך העמקה ולימוד של התחום ופיתחתי קו מוצרים שאת כולם אני רוקחת בעצמי, בעבודת יד ומוצעים למכירה.

בין סדרות המוצרים לפנים, לגוף ולשיער תמצאו אצלי שפתון טבעי נגד יובש שהפך לרב מכר, ומכיל את כל הטוב שיש לטבע להציע: חמאת קקאו, חמאת שיאה, שמן זית, שמן שקדים, שעוות דבורים וויטמין E.

מחירו שווה לכל כיס ואינו עולה על מחירם של מוצרים מסחריים מסוג זה.

ניתן לרכוש את כל המוצרים בחנות האונליין או בסטודיו הקסום שלי בחיפה.

אם החלטתן לעשות צעד נוסף בכיוון של אורח חיים בריא וטבעי יותר, אני מזמינה אתכן לסיור אינטרנטי בחנות. תופתעו לגלות עד כמה מוצרים איכותיים ובריאים נמכרים במחירים נמוכים בהרבה מאלה של מותגי היוקרה המסחריים ועד כמה הם יעילים ומיטיבים.

אני כאן לרשותכן בכל שאלה:

בטלפון:  052-451-4360

באימייל: info@moranatural.co.il

באמצעות מילוי פרטיכן בעמוד “צור קשר” כאן באתר

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?