משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪

אנטי אייג’ינג טבעי

  • טיפוח טבעי לפנים

    קרם עיניים אנטי אייג’ינג

    129.00 הוספה לסל

הבחירה הבריאה –אנטי אייג’ינג טבעי

המושג אנטי אייג’ינג מגלם בתוכו את חלומו של כל בן אנוש- לעצור את הזמן ולא להזדקן. השנים עושות של שלהן, עור גופנו מתעייף ונכנע לסימני הגיל, מזג האוויר והשפעות סביבתיות נוספות.  מוצרי האנטי אייג’ינג פותחו בשביל לעצור את תופעת הזדקנות העור, בעיקר עור הפנים. לצד תכשירים איכותיים וטובים ישנם מוצרים רבים שלא זו בלבד שלא תורמים לתהליך הצערת העור אלא מזיקים לו, תכשירים המכילים כימיקלים או חומרים הגורמים לאלרגיות בטווח הקצר או לנזקים ארוכי טווח של העור. מותגי הקוסמטיקה הגלובליים משווקים אלפי מוצרים תחת הקטגוריה של אנטי אייג’ינג בשל הביקוש ההולך וגובר לתכשירי קסם.

קשה למצוא אישה שעברה את גיל שלושים, שאין לה לפחות תכשיר אנטי אייג’ינג אחד על מדף חדר האמבטיה: קרם יום וקרם לילה, סבון פנים, סרום, מסיר איפור והרשימה עוד ארוכה.

טיפול בריאבעור, בכל גיל, נשען על שתייה מרובה של מים כהרגל שבשגרה, על ניקוי עדין ועל טיפוח והזנה ברכיבים טבעיים, שאינם זרים לעור ואינם מזיקים לו.השימוש במוצרים טבעיים לשמירה על עור גופנו, ובעיקר עור הפנים הוא משמעותי איכותי, בריא ויעיל יותר מכל חומר גלם אחר. מוצרי אנטי אייג’ינג טבעיים מבוססים על שמנים עשירים בוויטמינים ובחומצות שומן בריאות הנחוצים לעור, ועל רכיבים טבעיים המעודדים אגירת לחות ונוגדי חמצון.

תכשירי אנטי אייג’ינג טובים, המבוססים על חומרי גלם טבעיים, מתמקדים בשלוש פעולות עיקריות:

  • הזנה של העור בוויטמינים, מינרלים וחומרים חיוניים.
  • האטת תהליכי הזדקנות ויצירת קמטוטים ושמירה על גמישות ואלסטיות של העור.
  • הענקת לחות חיונית לעור – בעיקר ככל שהוא נוטה להתבגר ולהתייבש.
עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?