משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
סרום טבעי לעיניים

סרום טבעי לעיניים

סרום לעיניים מומלץ

בטיפוח העור שמסביב לעיניים חשוב להשתמש במוצרי טיפוח ייעודיים, משום שהעור סביב העיניים שונה מעור שאר הפנים. עור העיניים הינו דק ועדין, בעל דרגת חומציות שונה ומועד יותר לפתח רגישויות במגע עם תכשירים לא מתאימים, בעיקר אלו התעשייתיים, עתירי רכיבים סינטטיים וכימיקליים. לא אחת, השימוש בתכשירים אלו יכול לגרום לנפיחות, גירוי של העור ושל העין עצמה, לאודם ולתחושות עקצוץ, שריפה וגירוד.

סרום הינו חומר מרוכז אשר מאפשר לטפל באופן ממוקד בבעיות עור, לאזן את העור ולשפר את המראה שלו. לכל סרום יש ייעוד אחר עם מרכיבים ברמת ריכוז שונה. הסרום הטבעי שלנו מבוסס על שמנים טבעיים החודרים לעור ופועלים באופן ישיר ואקטיבי באזורי הקמטים. הסרום מכיל ויטמיןC ,ויטמין E , תמצית לבנדר ושמנים צמחיים איכותיים העשירים בוויטמינים ובעלי יתרונות במניעת התחמצנות תאים, בהפחתת קמטים וחידוש תאי העור: שמן שקדים, אגוז מקדמיה, זרעי דלעת, רוז היפ ואובליפיחה.

הסרום ייעודי לעור העדין שמסביב לעיניים ובכלל לכל הפנים ונספג בצורה מעולה.

מגיע בבקבוקון טפטפת נוח מאוד לשימוש. מטפטפים 4-5 טיפות לכף היד ומעסים בתנועות מעגליות על הפנים והעיניים עד להחדרת השמן לעור. חשוב לציין כי הסרום מיועד לשימוש בלילה בלבד.

סרום טבעי לעיניים מהווה בחירה בריאה ונכונה לטיפול בעור העיינים. הסרום עשוי משמנים משובחים שמקורם ברכיבים צמחיים טבעיים, שידועים מזה מאות שנים כבעלי סגולות ריפוי, שיקום, הזנה וטיפוח ושומרים על האיזון הטבעי של העור.

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?