משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
לימודי קוסמטיקה טבעית

לימודי קוסמטיקה טבעית

לקחת את הבריאות לידיים – לימודי קוסמטיקה טבעית

הרבה מאתנו מקפידות על אורח חיים בריא שכולל פעילות גופנית דרך קבע, תזונה נכונה והפחתת צריכה של מזון מעובד, איזון בין עבודה לבין פעילות פנאי ואימוץ של פעילות להורדת סטרס כמו מדיטציה, הקדשת זמן לתחביבים וחתירה להאטה של קצב החיים המטורף שהורגלנו בו.

 

צעד נוסף בכיוון הזה, הוא שימוש במוצרי קוסמטיקה והיגיינה טבעיים, נטולי כימיקלים, תוספים סינטטיים ורעלים.

באופן אבסורדי, כשאנו משתמשות מדי יום במוצרים התעשייתיים של המותגים המסחריים – אפילו כשמדובר במוצרים בסיסיים כמו סבון או דאודורנט – אותם מוצרים שמתיימרים לטפח ולשקם את העור והשיער שלנו, מסבים להם בטווח הארוך הרבה יותר נזק מתועלת.

כדי למשוך את הקונים ולהתבלט מבין כל שאר המוצרים המתחרים, חברות הקוסמטיקה והפארמה עושות הכל כדי ליצור מוצרים אטרקטיביים ונחשקים, גם כשזה בא על חשבון הערך הבריאותי שלהם.

הצבע של המוצר, הריח שלו והאריזה, הפכו לחשובים הרבה יותר מההשפעה שלו על הגוף. וכך, אנחנו מוצאות את עצמנו מורחות על פנינו ועל גופנו תכשירים שמכילים פטרוכימיקלים, חומרי ייצוב, שימור וסיכוך סינטטיים, תוספי צבע וריח מלאכותיים.

כל אלה נספגים בעור, מייבשים אותו, גורמים לגירויים ופוגעים במערכות ההגנה ובאיזון הטבעיים שלו.

קוסמטיקה טבעית – קורס רוקחות להכנה עצמית של תכשירים קוסמטיים

קורס קוסמטיקה טבעית המלמד רקיחה עצמית של מוצרים טבעיים לשימוש יום-יומי משחרר אותנו מהשעבוד למוצרים התעשייתיים המעובדים ומבטיח שנשלוט במאה אחוז בכל רכיב שעתיד לבוא במגע עם גופנו.

מעבר לכך, אי אפשר להשוות בין העלויות של חומרי הגלם הטבעיים הדרושים להכנה עצמית של המוצרים, לבין העלות של רכישת סבונים, תכשירים לשיער, מוצרי איפור וקרמים למיניהם ברשתות הפארם, כך שבטווח הארוך, מדובר על חיסכון משמעותי מאד בהוצאה השוטפת על תכשירי היגיינה וטיפוח לכל בני הבית.

קורס קוסמטיקה טבעית – מחיר

שמי מורן שורצברד ומהיום שבו גיליתי לראשונה את עולם הרוקחות והקוסמטיקה הטבעית לא היתה מבחינתי דרך חזרה.

זה שנים רבות שאיני משתמשת כלל במוצרי הפארמה המסחריים ואני שואבת הרבה הנאה וסיפוקמרקיחה בעבודת יד של כל התכשירים שאני ובני משפחתי משתמשים בהם לרחצה, לטיפוח ולאיפור וגם מוצרי אווירה לבית כמו מפיצי ריח ונרות ריחניים.

כשגרירה חדורת אמונה בסגולותיהם הנפלאות של המוצרים מן הטבע, אני מציעה מוצרים רבים למכירה וגם מעבירה באהבה גדולה את אוצר הידע הזה לילדות, נערות ונשים בכל הארץ.

בסטודיו שלי בחיפה ניתן ללמוד בצורה מעמיקה את התיאוריה ואת הפרקטיקה שלעולם הרוקחות והקוסמטיקה הטבעית.

הקורסים מתקיימים באווירה נעימה, בחלל שטוף אור ואוויר נקי, הטובל בריחות משכרים של כל הטוב שיש לטבע להעניק לנו.

המחירים משתנים בהתאם למבנה ומשך הקורס וניתן לראות באתר את המפרט המלא של כל קורס ואת מחירו.

הקורס המורחב קיים בשני פורמטים:

קורס רוקחות טבעית לנשים– קורס מלא ומקיף, שמקנה למשתתפות את כל הידע והכלים הדרושים ליישום של טכניקות עבודה פשוטות וקלות, שכל אחת יכולה ליישם באמצעים ביתיים פשוטים ולהפיק מכך הנאה גדולה וסיפוק רב.

קורסים מיוחדים לילדות בחופש הגדול– קורסים קלילים ומהנים, מלאים בפעילויות ובהתנסות מעשית ברקיחה של מוצרים המתאימים לגילן של המשתתפות:

  • קורס רוקחות טבעית לגילאי 9 ומעלה, להכנה עצמית של קרמים ומשחות שונות, דאודורנטים, שפתוני לחות, סבונים, בשמים, פצצות אמבטיה ועוד.
  • קורס ליצירה עצמית של איפור מינרלי טבעי וסבונים מוצקים, להכנת סמקים, צלליות, ליפסגלוס ושפתונים, מסיר איפור, סבונים ועוד.

אם החלטתן לצלול אל העולם הקסום של הרוקחות הטבעית ואתן מעוניינות ללמוד את הנושא בצורה מעמיקה ובדרך מהנה ומספקת, תרימו טלפון ובואו נדבר.

אפשר ליצור קשר גם:

בטלפון:  052-451-4360

באימייל: info@moranatural.co.il

באמצעות מילוי פרטים בעמוד “צור קשר” כאן באתר

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?