משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
סדנאות יום הולדת לנערות

סדנאות יום הולדת לנערות

סדנאות לימי הולדת לנערות מעולם הקוסמטיקה הטבעית

סדנאות לנערות לימי הולדתהן דרך נהדרת להפעלה יצירתית וחווייתית של כל אחת מהמשתתפות בחגיגה והזדמנות נהדרת לרכישת ידע ומיומנויות באופן מהנה וכיפי.

הבנות היקרות שלנו משתמשות כבר מגיל צעיר בשורה ארוכה של מוצרי היגיינה וטיפוח וחשוב להנחיל להן כבר מגיל צעיר את חשיבות השימוש במוצרים טבעיים ובריאים, בדיוק באותה מידה שאנו מלמדים אותן לצרוך תזונה מאוזנת ובריאה.

סדנת יום הולדת שעוסקת בתחום הרוקחות והקוסמטיקה טבעית היא הזדמנות לעשות זאת בצורה של בילוי קבוצתי עם החברות האהובות, או עם שאר בנות המשפחה.

הסדנה מעבירה עולם ידע מרתק בדרך נעימה וקלילה ואין אחת שלא מפיקה ממנה ערך והנאה.

 

סדנאות לנערות ליום הולדת ללימוד הכנה עצמית של מוצרי טיפוח ואיפור

חשיפה לעולם הרוקחות הטבעית מעוררת ומעודדת לבחון בעין ביקורתית את מאמצי השיווק והשכנוע של חברות הפארמה והקוסמטיקה, שמציגות מוצרים מעובדים עתירי רעלים וכימיקלים באמצעים מפתים ובמסווה של הבטחות גדולות ריקות מתוכן.

כאשר משתמשים במוצרים הללו מגיל כה צעיר ולטווח ארוך, הפוטנציאל לנזק ולהאצה של הזדקנות העור הוא גדול.

יופייה של הרוקחות הטבעית הוא בקבלת המתנות שהעניק לנו הטבע וברתימת הסגולות המופלאות של עולם הצומח, ששימש את בני האדם במשך אלפי שנים למטרות ריפוי גוף ונפש, ניקוי, טיפוח ואסתטיקה.

לכל פרח, פרי ועשב תכונות משלו ושילובים שונים ביניהם מתאימים לכל מטרה: טיפוח ושיקום העור, הרגעה, שיכוך כאבים, ריפוי חתכים וכוויות, הקלה על הצטננות או על שיעול ועוד הרבה.

יתרון גדול נוסף של אימוץ הרוקחות הטבעית כדרך חיים הוא החיסכון הכספי העצום בטווח הארוך. המוצרים, רובם ככולם, עשויים חומרי גלם בסיסיים ולא יקרים, שכל מי שתחליט להכין אותם בבית באופן עצמאי תגלה, שרכישתם מספיקה להכנת כמות גדולה של תכשירים מסוגים שונים.

יתרונות נוספים של סדנאות יום הולדת לנערות בנושא רוקחות טבעית

הסדנאות משלבות בין למידה בעלת ערך לבין הנאה, מחברות בין המשתתפות, יוצרות מכנה משותף לכולן ומפעילות את כולן במידה שווה מבלי שמישהי תישאר בצד, גם אם היא קצת יותר ביישנית.

הן גם מונגשות לכל הגילאים ומתאימות לחגיגת יום הולדת של חברות לכיתה באותה מידה שהן מתאימות לחגיגה בחברת האחות הקטנה או הגדולה, אימא, דודה וסבתא.

בסוף הסדנה, כל משתתפת יוצאת הביתה עם המוצרים שבחרה להכין לעצמה ושעיטרה את האריזות שלהן במו ידיה, יחד עם הרבה טיפים ומתכונים להכנת מוצרים נוספים.

סדנאות לימי הולדת מבית “מורן קוסמטיקה טבעית”

שמי מורן שורצברד והקמתי את הסטודיו שלי בחיפה לאחר שנים רבות של למידת תחום הרוקחות הטבעית, שקסם לי מהרגע בו גיליתי אותו לראשונה.

את צעדיי הראשונים בתחום עשיתי ברקיחת מוצרי היגיינה וקוסמטיקה טבעיים לשימוש אישישלי ושל בני משפחתיוכל הזמן המשכתי להתעמק בתחום וללמוד אותו, להתנסות ברקיחה של מוצרים ותכשירים נוספים, לשכלל ולדייק כל מוצר עד שהשביע את רצוני.

היום, אני יודעת מעל ומעבר לכל ספק, שמוצרים טבעיים הם האפשרות היחידה מבחינתי. הם יעילים ומחוללים נפלאות בעור הפנים והגוף, מרוממים את הנפש והכנתם מלווה בהמון סיפוק.

כשגרירה של אוצר הידע הנפלא הזה, אני מעבירה מגוון רחב של סדנאות לכל גיל ואף מציעה מגוון מוצרים למכירה.

את הסדנאות שליתוכלו להזמין לכל מקום בארץ או לארח אותן בסטודיו שלי בחיפה. סדנאות יום ההולדתנמשכות כשעה וחצי עד שעתיים, בהתאם לסיכום מראש.

אם אתן מחפשות אחר פעילות יום הולדת מקורית ומעניינת, אני מזמינה אתכן ליצור עמי קשר:

בטלפון:  052-451-4360

באימייל: info@moranatural.co.il

באמצעות מילוי פרטים בעמוד “צור קשר” כאן באתר.

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?