משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
סדנאות יצירה לימי הולדת

סדנאות יצירה לימי הולדת

סדנת יצירה – יום הולדת מעולם הרוקחות הטבעית

סדנאות יצירה מספקות הזדמנות נפלאה לפעילות קצת אחרת, שפותחת חלון הצצה אל עולמות ידע חדשים ולא מוכרים. בשונה מהתוודעות אל נושאים שונים בצורה פאסיבית כמו שמיעת הרצאה, או האזנה לפודקאסט למשל, סדנה מאפשרת למידה באמצעות מעורבות מלאה של המשתתפים ובדרך חווייתית, מהנה ויצירתית.

השילוב שיש בסדנה קבוצתית בין פעילות יצירה לבין פעילות חברתית הופך אותה למענה המושלם לחגיגות ימי הולדת, כאשר מבקשים להקנות להן ערך מוסף.

מלבד זאת, יש לסדנאות יתרון גדול נוסף: הן מנטרלות מצבים בהם חלק מהמשתתפים שמרגישים פחות נוח לקחת חלק במשחקי חברה, ריקודים, או הפעלות למיניהן, נשארים בצד, כך שלא כולם נהנים מהחגיגה.

הערך הרב שהן טומנות בתוכן ויכולתן להגיע אל כל אחד מהחוגגים ולשתף אותו בשמחה, הם רק חלק מהסיבות שבגללן סדנאות יצירה לימי הולדת הולכות והופכות לדבר מבוקש.

יש עוד כמה דברים שהופכים סדנת יצירה לחגיגה של ממש, כמו בסדנת הרוקחות הטבעית של מורן לימי הולדת.

יתרונותיה של סדנת יצירה ליום הולדת בנושא רוקחות טבעית

הרוקחות הטבעית היא עולם ידע, שלכל אדם שבריאותו חשובה לו – כדאי להכיר.

היא מציעה חלופה בריאה לכל אותם מוצרי טיפוח וקוסמטיקה שכולנו משתמשים בהם מדי יום במשך מרבית שנות חיינו: סבונים, דאודורנטים, תכשירי ניקוי לשיער, לפנים ולגוף, מוצרי בישום, קרמים למיניהם ועוד.

לכל הכימיקלים והרעלים שהם רכיבים שגרתיים בכל המוצרים הללו בגרסה המסחרית שלהם, אשר רובנו נוהגים לרכוש בסופר וברשתות הפארם, יש אפקט מצטבר משמעותי על בריאותנו.

בגרסתם הטבעית והבריאה, הם אפקטיביים לא פחות בהשגת התוצאה המבוקשת ומזינים את העור ואת השיער ומטפחים אותם מבלי לפגוע בהם.

בפן החווייתי, יש לסדנה כמה יתרונות ייחודיים:

  • באופן טבעי, היא יוצרת מכנה משותף בין כל המשתתפים ומאפשרת סיטואציה מגבשת, שבה כולם לומדים ביחד בדרך מהנה, מיומנות חדשה וידע חשוב ובעל ערך.
  • היא מעשית ויצירתית, עשירה בטכניקות עבודה שונות ומציעה למשתתפים אפשרות בחירה בין רקיחת מוצרים שונים אותם הם לוקחים איתם הביתה.
  • היא מפעילה את כל החושים: מגע ועבודה עם הידיים, ניחוחות של שמנים ותמציות טבעיות מפירות, צמחים ופרחים ועושר של צבעים שהוא חגיגה לעיניים.
  • היא מתאימה לכל הגילאים וגם קבוצות מעורבות מבחינה גילאית מפיקות ממנה הנאה שלמה.

מורן קוסמטיקה טבעית – סטודיו לסדנאות וחנות

שמי מורן שורצברד, והקמתי את הסטודיו שלי מתוך אהבה גדולה לעולם הרוקחות והקוסמטיקה הטבעית, לאחר שאימצתי את התחום אל חיי, כחלק מהתפיסה הכללית שמנחה אותי בנושא בריאות הגוף והנפש.
זה כבר שנים רבות שאני מפתחת ורוקחת בעצמי מבחר רחב של מוצרי קוסמטיקה טבעית וחשוב לי להעביר את הידע המדהים הזה לכמה שיותר אנשים.

מתוך הניסיון האישי שלי ומתוך אותה תחושת שליחות, בניתי את הסדנאות והקורסים שאני מציעה במסגרת הסטודיו. באפשרותכם להזמין את הסדנאות עד הבית, לכל מקום בארץ או, לקיים אותן בסטודיו שלי בחיפה.

מי שיבחר לארח את הסדנה בסטודיו, יגלה מקום שקט, ירוק ופסטורלי, מוקף צמחייה ושטוף אור טבעי ואוויר נקי, וחלל שופע ריחות מבושמים, שמקבל את הבאים בזרועות פתוחות לתוך אווירה נינוחה ורגועה.

מלבד היותו חלל נעים ואינטימי המארח סדנאות, תמצאו בו גם שלל מוצרים למכירה:

חבילות מתנה וערכות DIY, מוצרי טיפוח לגוף ולפנים, סבונים, נרות ומוצרי אווירה ריחניים.

אני מזמינה אתכם לתאם מראש ביקור בסטודיו בחיפה, או ליצור עמי קשר לקבלת כל המידע על הסדנאות ולתיאום סדנה בכל מקום שתבחרו בו:

בטלפון:  052-451-4360

באימייל: info@moranatural.co.il

באמצעות מילוי פרטים בעמוד “צור קשר” כאן באתר

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?