משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
סדנאות מעניינות לנשים

סדנאות מעניינות לנשים

סדנאות מיוחדות לנשים- מבחר סדנאות כיף לנשים בכל הגילאים

העולם שלנו השתנה והרבה מאד סיטואציות חברתיות ולימודיות מתווכות לנו היום דרך מסכים: רשתות חברתיות, קורסים דיגיטליים, ישיבות, הדרכות, הרצאות ומפגשים בזום.

גם פעילויות שעד לא מזמן היו אמורות לשבור שגרה ולהוציא אותנו מהסביבה היום-יומית שלנו, משאירות אותנו על הכורסה בבית, מול הטלפון הנייד או הלפטופ, וההשתתפות שלנו בהן היא הרבה יותר פאסיבית מבעבר.

לכן, מפגשים פיסיים אמתיים, כאלה שהמשתתפים נפגשים בהם פנים אל פנים – חשובים היום יותר מאי פעם.

כשמדובר בנשים, זה אפילו יותר בולט. הנטייה של נשים להישאב לכל אותן מיליון מטלות בבית, בעבודה ובקהילה ולא לפרגן לעצמן זמן פרטי היא עניין מוכר וידוע.

כאן נכנסת לתמונה אחת מצורות המפגש המהנות והמעצימות ביותר: סדנה לנשים.

למידע נוסף לחצו כאן

 

סדנאות לנשים וגברים, או למי שמעדיפה – סדנה לנשים בלבד, מאפשרות אוורור בהמון מובנים:

  • למידת תחום עניין מרתק ורכישת מיומנויות חדשות – בעיקר כאשר מדובר על סדנה חוויתית לנשים, שמעבירה ידע בצורה של התנסות מעשית, השתתפות פעילה, הפעלה של החושים ועבודה עם הידיים.
  • שבירת שגרה, יציאה מהסביבה היום-יומית והמוכרת וחשיפה למקום ולתוכן חדשים ומרעננים, שעושים טוב לנפש וגם מזינים את התאים האפורים.
  • הזדמנות נפלאה להכיר נשים חדשות, שמתעניינות באותו תחום ולהצמיח קשרים וחיבורים חדשים. עם יד על הלב, מתי בפעם האחרונה הוספתן מישהי חדשה למעגל החברות שלכן?
  • פסק זמן ובילוי של זמן איכות עם קבוצת נשים מאורגנת מראש, שכבר מכירות זו את זו ונהנות לבלות ביחד. זה יכול להיות בנות משפחה, חברות, בנות כיתה, קולגות, או כל הרכב אחר.

סדנאות מעניינות לנשים – סדנא לנשים מעולם הקוסמטיקה הטבעית

סדנאות נשים יש הרבה וקשה למצוא נושא שרלבנטי לקהל רחב של נשים, עם תחומי עניין שונים.

אחד הנושאים שפונה למכנה משותף רחב ושלכל אישה בכל גיל חשוב להתוודע אליו, הוא הרוקחות הטבעית.

שמי מורן שורצבורד ונחשפתי אל עולם הרוקחות הטבעית במקרה, כשעוד עסקתי בתחום ההדרכה והייעוץ הארגוני.

זו היתה אהבה ממבט ראשון ובמשך זמן רב המשכתי ללמוד את התחום ולהעמיק בו, למדתי לרקוח מוצרי היגיינה וטיפוח טבעיים עבורי ועבור בני משפחתי עד שהבנתי, שמדובר כאן במשהו שחשוב להנחיל לכמה שיותר אנשים ועברתי לעסוק בתחום במשרה מלאה.

המעבר משימוש במוצרים מסחריים, עתירי רעלים וכימיקלים, לשימוש במוצרים טבעיים ובריאים מחולל נפלאות ויש לו השפעה מרחיקת לכת על הבריאות, בעיקר כשמאמצים אותו דרך קבע, בדיוק כפי שעדיף לאכול מזון טבעי ובריא ולהימנע ממזון תעשייתי ומעובד.

התובנה הזו הביאה אותי לפתח מגוון רחב של סדנאות לנשים, אותן אני מקיימת בבית הלקוחות או בסטודיו שלי בחיפה. ניתן למצוא אצלי סדנת נשים לכל הרכב נשי ולכל טווח גילאים.

סדנאות הרוקחות הטבעית

  • סדנאות לנשים בארגונים וחברות
    הזדמנות מעולה לפנק את העובדות שלך בפעילות כיפית ובעלת ערך.
    הסדנאות מתקיימות בסטודיו שלי בחיפה או בכל מקום אחר בהתאם לכמות המשתתפות. יחד נוכל לבחור את משך הסדנה, הקונספט והמוצרים שנרקח.
  • סדנאות רוקחות טבעית לנשים
    סדנאות בעלות מבנה גמיש, שניתן לבחור בהן את נושא הפעילות, את משך הסדנה ואת מספר המשתתפות.
    ניתן לבחור בין סדנא המתמקדת ברקיחת מוצרים טבעיים המיועדים לעור הפנים, או בסדנה שכל משתתפת מכינה בה מוצרים לבחירתה מתוך מגוון אפשרויות: שפתון לחות, פילינג גוף, שמן גוף ארומטי, בושם שמן ועוד.
  • סדנאות ימי הולדת ובת מצווה –
    סדנת הרוקחות הטבעית שלי הינה סדנה כיפית המשלבת ערך חשוב וזמן איכות לחגיגות יום ההולדת.

בסדנאות נרקח מוצרי טיפוח משמחים : קרמים, פצצות אמבטיה, שפתוני לחות בריאים, דאודורנט טבעי, בושם שמן ונרות ארומתרפיים. את המוצרים כל משתתפת תיקח איתה הביתה בסיום הסדנה ובנוסף את חוברת הסדנה עם הפורמולות של המוצרים.

הסדנאות מתקיימות בסטודיו שלי בחיפה או בכל מקום אחר בארץובהתאם לכמות המשתתפות.

  • סדנה לאימהות ולבנות
    סדנה מושלמת לבילוי זמן איכות של אימא ובת. מותאמת ומונגשת גם לילדות צעירות, גם למתבגרות וגם לנשים, מבחינת חומרי הגלםבהם נעשה שימוש בסדנה, ההסברים והתכנים המועברים בה.
  • סדנה רב דורית לכל המשפחה
    מתאימה לקהל משתתפות ומשתתפים מכל הגילאים והיא אפשרות נהדרת לבילוי משפחתי מקורי, מעניין ומגבש.

כל הסדנאות מספקות פעילות חווייתית מהנה ויצירתית באווירה נעימה וקלילה ומפעילות את כל החושים באמצעות קשת של צבעים, ריחות ומרקמים.

בתום הסדנה, כל משתתפת יוצאת הביתה עם המוצרים שרקחה בעצמה, כשכולם ארוזים במכלים מעוטריםבמדבקות מעוצבות ומלווים במתכונים ובטיפים רבי ערך להכנת מגוון מוצרים נוספים,שאפשר להכין לבד בבית.

מלבד הדוגמאות הללו, ניתן להתאים סדנה לכל אירוע ולכל חגיגה: יום הולדת, בת מצווה, יום המשפחה, יום גיבוש וגם סתם ככה, כי זה כיף, מעניין וחשוב.

אם אתן מחפשות פעילות קצת אחרת, עם תרומה של ממש לגוף ולנפש, אני מזמינה אתכן לפנות אליואשמח לענות על כל שאלה ולתאם עבורכן סדנה המותאמת בדיוק בשבילכן.

צרו קשר:

בטלפון:  052-451-4360

באימייל: info@moranatural.co.il

באמצעות מילוי פרטיכן בעמוד “צור קשר” כאן באתר

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?