משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
צבירת נקודות בשווי 3% מערך הרכישה לקניה הבאה
משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 399 ₪
פעילות גיבוש לנשים

פעילות גיבוש לנשים

פעילות לנשים שמשלבת למידה, כיף ויצירה

כולנו מבקשות לעצור מדי פעם את המרוץ היום-יומי האינסופי, להתרענן בפעילות שוברת שגרה, ללמוד משהו חדש, לחוות, להתנסות ולצאת מהשגרה.

אז במקום לחכות עד החופשה השנתית הבאה בחו”ל, אפשר להכניס אל חיי היום-יום שלנו ניצוצות קטנים ותכופים יותר ולפתוח את הראש לפעילויות חדשות שמרחיבות אופקים ומוסיפות ידע בצורה קלילה וכיפית.

סדנת רוקחות טבעית היא דוגמא נהדרת לסוג כזה של פעילות. נשים בכל הגילאים (ולא רק נשים) משתמשות במוצרי טיפוח, איפור והיגיינה כל יום, כמה פעמים ביום: דאודורנט, סבון, שמפו, קרם פנים, שמן גוף, פילינג, תכשירי לחות לשפתיים, בושם ועוד.

עולם הקוסמטיקה הטבעית פותח צוהר לחיים בריאים יותר וסדנה שמלמדת את עקרונות הבסיס מאפשרת לנשים ולילדות להכין לעצמן מוצרים לבד בבית, בהנאה גדולה ועם הרבה מאד סיפוק.

 

פעילות גיבוש לנשים לארגונים, למשפחה או לחברות

סדנאות הרוקחות הטבעיתמתאימות לכולם – נשים וגברים בכל גיל,וניתן לתאם גם סדנאות ייעודיות לקבוצת גיל מסוימת, לארגון או חברה, ולכל הרכב או אירוע, גם עבור מי שמחפשות פעילות לנשים בלבד.

עולם הקוסמטיקה והרוקחות הטבעית הוא עולם קסום ורחב של ידע שעוסק בסגולותיהם של פירות, ירקות, פרחים, עשבי תיבול, צמחי ריח ובושם ועל ההשפעות המיטיבות שיש להם על בריאות הגוף והנפש שלנו.

בסדנה לומדים כיצד לרתום את הסגולות המופלאות האלה וליהנות מהן בכל אותם מוצרים יום-יומיים שנמצאים אצלנו באמבטיה.

היתרון הגדול ביותר של הסדנה הוא, שהיא פוקחת עיניים לגבי הפשטות וההנאה שבשימוש בחומרים מן הטבע וויתור על כל אותם מוצרים בגרסתם המסחרית והמתועשת, המלאה בחומרים כימיים רעילים ותוספים סינטטיים שמזיקים לבריאות – בדיוק כמו מזון תעשייתי מעובד.

מלבד זאת, יש לה יתרונות רבים נוספים:

  • משלבת למידה בעלת ערך עם כיף ויצירה.
  • מגבשת ומחברת בין המשתתפות והמשתתפים.
  • פונה למכנה משותף רחב מבחינה גילאית ולכן מושלמת באותה מידה כבילוי משפחתי שמשלב ילדים ומבוגרים, כמו גם כפעילות גיבוש ארגונית לקבוצה מעורבת.
  • בעלתערך אמתי ותרומה חשובה לבריאות המשתתפים לטווח הארוך.
  • פעילות חווייתית שמבטיחה מעורבות פעילה ואקטיבית של כל אחד מהמשתתפים ולא משאירה אף אחד בצד.
  • חוויה חושית מרחיבת לב ונחיריים ומערבת עיסוק בריח, צבע ומגע.
  • כל אחת ואחד יוצאים ממנה הביתה עם מוצרים שרקחו לבד ועם אוסף של מתכונים וטיפים להמשך יצירה עצמאית.

פעילויות לנשים בסטודיו של מורן

שמי מורן שוצבורד ואני מעבירה מגוון רחב של סדנאות לילדות ולנשים. את הסדנאות אני מארחת בסטודיו שלי בחיפה, או שאגיע אליכן לכל מקום ברחבי הארץ.

באפשרותכן לבחור בין סדנה קצרה של כשעה וחצי לבין סדנה של שעתיים או שלוש ואני מעמידה לרשותכן סל מגוון של סדנאות מובנות לאירועים מיוחדים או לקבוצות גיל מסוימות, כגון: סדנאות ייעודיות לארגונים וחברות, סדנאות לימי הולדת או לבת המצווה, סדנת אימהות ובנות, וגם סדנה שהיא חוויה רב דורית לכל בנות המשפחה.

מה מצפה לכן בסטודיו שלי?

אם תבחרו לקיים את הסדנה אצלי בחיפה, תיהנו מחלל טובל בירוק, שטוף שמש ואוויר נקי ואפוף ריחות מבושמים של שמנים ותמציות ארומטיות.

תוכלו למצוא בו גם מוצרים למכירה שאת כולם אני רוקחת בעצמי, בעבודת יד נקייה ומוקפדת, על בסיס ידע וניסיון ארוכי שנים של למידה ועשייה בתחום. אל המוצרים שתכינו בעצמכן תוכלו לצרף תכשירי טיפוח לפניםולגוף, סבונים מוצקים,נרות ומוצרי אווירה, מארזי מתנה וערכות DIY.

עגלת קניות
Scroll to Top

בואי נהיה חברות !

אני מזמינה אותך להצטרף למועדון החברות החדש והשווה שלי ולקבל למייל קופון 15% הנחה כבר ברכישה הראשונה שלך.
(ועוד מלא הפתעות ודברים שווים בהמשך)

צריכה עזרה?